IzmirGe transformerTrend industri terkini

  • masa pelepasan:2023-12-29 09:14:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:242
  • Penerangan pantas:

    Izmir,Jatuh perkara asing dan menghancurkanSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau ka

Kandungan artikel

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

IzmirPada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Koprivnice(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Sebab api dalam pengubah kuasa


IzmirGe transformerTrend industri terkini



Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah,IzmirWhat are the power transformers, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Keperlukan piawaiLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua,IzmirPrinsip kerja pengubah kuasa,IzmirPembuat pengubah minyak terjun, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Oil leakage of cast iron parts

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


IzmirGe transformerTrend industri terkini



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Pengurusan jujurDry type transformer factory

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

IzmirMaklumat produk lain
  • ArxanPlatform angkat bimbit hidraulikKecemerlangan lakonan

    ArxanPlatform angkat bimbit hidraulikKecemerlangan lakonan

  • ArxanJembatan naik hidraulik bergerakOperasi dan penggunaan spesifikasi

    ArxanJembatan naik hidraulik bergerakOperasi dan penggunaan spesifikasi

  • LimerickJembatan boarding platform pemuatan bekasKecacatan biasa dalam industri

    LimerickJembatan boarding platform pemuatan bekasKecacatan biasa dalam industri

  • LimerickSelf propelled mobile lifting platformKaedah diagnosis kesalahan biasa

    LimerickSelf propelled mobile lifting platformKaedah diagnosis kesalahan biasa

  • LimerickVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPenggunaan dan penyelenggaraan

    LimerickVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPenggunaan dan penyelenggaraan

  • AtsugiSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPenyelenggaraan

    AtsugiSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPenyelenggaraan

  • HuozhouPlatform angkat bimbit hidraulikApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

    HuozhouPlatform angkat bimbit hidraulikApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

  • HuozhouJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis kaedah pengukuran panjang

    HuozhouJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis kaedah pengukuran panjang

  • segera:Peringatan: Maklumat IzmirGe transformerTrend industri terkini memberi anda IzmirGe transformerTrend industri terkini oleh syarikat kami, perkhidmatan IzmirGe transformerTrend industri terkini dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IzmirGe transformerTrend industri terkini, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IzmirGe transformerTrend industri terkini. IzmirGe transformerTrend industri terkini di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IzmirGe transformerTrend industri terkini, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!